Pravidelné lekce a kurzy od 3.1.2022

AKTUÁLNÍ TÝDENNÍ ROZVRH NAJDETE V REZERVAČNÍM SYSTÉMU !!! 

Popis lekcí / kurzů 

Ashtanga vedená lekce - první série ashtangy po navasanu (loďku). Tempo lekce bude přizpůsobeno. složení skupiny. Nevhodné pro úplné jógové začátečníky. 

Ashtanga - Mysore styl - tradiční způsob vedení ashtangových lekcí. Samostatná praxe ve vlastním tempu, bez slovního vedení lektora. Lektor se na lekci věnuje každému cvičícímu individuálně - v pozicích asistuje a dopomáhá, v případě potřeby pozice vysvětluje/modifikuje. Pro většinu cvičících z počátku nezvyklý, časem však preferovaný způsob praktikování jógy. Délku a náročnost lekce si určuje každý praktikující sám, podle stupně svojí pokročilosti a dle svého momentálního fyzického i zdravotního stavu.  Vhodné pro začátečníky i pokročilé. 

Ashtanga pro začátečníky - uzavřený kurz 4 lekcí.  Cílem je naučit účastníky sestavu poloviny první série a připravit je na samostatnou praxi - ať už doma či na tradičních mysore lekcích. Vhodné pro všechny úrovně pokročilosti. 

Ranní samostatná praxe - samostatná ashtangová (či jiná) praxe bez vedení a asistencí lektora. Vhodné pro všechny, kteří  již mají vlastní jógovou praxi (nebo s ní chtějí začít), chtějí praktikovat jógu pravidelně a využít k tomu prostor a energii místa a skupiny. Pokud jste úplný začátečník, doporučujeme Vám nejprve absolvovat alespoň první 4 lekce kurzu ashtangy pro začátečníky (ranní praxi a mysore lekce máte v ceně kurzu). Volný začátek a konec - délka a intenzita praxe záleží na časových i fyzických možnostech jógujícího.  

Vinjása jóga - ashtanga ve volnějším stylu - pro všechny, kteří mají rádi dynamické lekce, ale netrvají na striktní ashtangové sestavě. Lekce může být čistě ashtangová či složená z úplně jiných pozic,  ale stejně jako  ashtangy je nejdůležitějším principem je propojení dechu s pohybem.  

Jin jóga (jemná vinjása) - jemné protažení, uvolnění, delší jinové setrvání v pozicích. Velmi klidná a pomalá lekce vhodná i pro úplné začátečníky. Pomalu a postupně protahuje fascie, zvyšuje rozsah kloubů a vazů a a pomůže uvolnit zatuhlá místa v těle. 

Iyengar jóga - klasický a tradiční styl jógy. Důraz klade na detail a precizní provedení asán. Na lekci protáhnete celou páteř, uvolníte klouby a detoxikujete plíce. Lekce jsou vhodné pro všechny zájemce. Lektorka Jana Týmlová. Přihlašování přes web lektorky https://jogavplzni.cz 


Hormonální jóga - sestava cviků a jógových technik, podporujících správnou funkci ženského endokrinního systému.  Při pravidelném a správném provádění může pomoci při mnohých problémech, provázejících hormonální nerovnováhu žen. 

Detailní popis jednotlivých stylů najdete ZDE.